Abyś miał więcej Klientów potrzebujesz skutecznego procesu sprzedaży.
↓
Abyś miał skuteczny proces musisz go przetestować na setkach potencjalnych Klientów.
↓
Abyś miał dużo potencjalnych Klientów w procesie musisz ich zaprosić do tego procesu (zakwalifikować).
↓
Aby dodać potencjalnych Klientów do procesu sprzedaży możesz wybrać marketing lub prospecting.
↓
Abyś robił dobry marketing, zamiast przepalać kasę „na czuja”, lepiej zacznij od prospectingu aby marketing w efekcie był skuteczniejszy.
↓
Abyś robił dobry prospecting powinieneś dowiedzieć się na czym zależy Twoim Klientom najbardziej.
↓
(…)
Chcesz więcej Klientów? Zaczynaj od podstaw! Prospecting, czyli pozyskiwanie potencjalnych Klientów do procesu sprzedaży, może być sposobem na wyskalowanie Twojej firmy.
Czy jest to dla Ciebie na tyle interesujące, że chciałbyś ze mną pogadać o zwiększeniu liczby Twoich Klientów?
Pisz swobodnie: szymon.darowski@gmail.com